2010-09-26 ? 23:04:00

frågor och svar:

"Anonym om You're amazing:
kan inte du lägga upp hur du sminkar dej, vilka produkter och så?"


Hejdu! kan faktiskt tala om för dig att jag redan gjort ett sådant inlägg i April!
DET HITTAR DU HÄR.
Jag kanske inte sminkar mig precis som jag gjorde då men i nuläget har jag ändrat lite på vad jag har på läpparna vilket är ett läppglans från Viva La Diva i rött som finns lite överallt. Brukar också tona ner läpparna med foundation innan men gillar inte att ha "Fjortisläppar" så har på lite kladd också. Haha!
Hoppas det duger som svar. Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!