2012-12-28 ? 11:51:08

Shopaholic

God morgon på er!
Ligger i sängen i min lilla lya och kan inte göra något vettigt utan att väcka alla de andra som sover.
Själv var jag pigg och glad klockan sex imorse och sen dess har jag bara låtit klockan rulla på. Ingen stress, ingenting.
Har dock varit ut och gjort mellandagsrean både på Kupolen och på alla de olika affärerna i lilla Falun, och jag fyndade faktiskt en massa roligheter!
En skinnväst (!<3) för 250:- / innan 500:-
En fräsig blus för 60:- / innan 200:-
Olika grejer till köket, en kökshandduk, en STOR grillvante & en fin grytlapp för ca 150:-
Sedan en massa smått och gott som kanske inte var lika roligt, men lika behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!