2013-03-09 ? 11:43:00

Holy moly macaroni

Tycker synd om fru blogg. Jag är så dålig på att ta hand om henne. Uppdaterar alldeles för sällan och har ingen blogg-inspiration at all.
Önskar att gubbens internet/dator blir fixat snart och jag kan roa mig hela dagarna åt fotografi precis som förr.
Han har ett speciellt märke på hans dator som gör att den vägrar ta emot allt ifrån hans internet(så sjukt konstigt, vilken dator tar inte emot internet från en internetsticka?!), min Iphone, usbstickor osv. Idiotdator.
Skaparen av detta superidiotiska märke med världens mest meningslösa antivirusprogram och brandvägg borde få pris för sin dumhet. Fy skäms!
I vilket fall som helst så ska jag på sexparty, är verkligen inte som det låter, hos en fin vän ikväll sedan vidare till en ännu finare vän och efterfesta där. Sexparty är förövrigt då ett antal tjejer över 18 samlas med alkohol för att liva upp stämningen ytterligare och den huvudansvarige för kvällen säljer olika sexleksaker osv. Kan nog bli kul, men jag ska nog inte köpa någonting. Varför då när jag har en karl, liksom? Heheh.
Men det blir nog skojploj i vilket fall som helst. Nu tänkte jag ta mig nåt att äta till frukost. Ha det bäst. Pöss va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!