2013-11-02 ? 10:27:00

Solstråle +

Godmorgon alla fina därute! Hoppas ni hade en galen början på halloween-helgen. Det hade då jag, men som jag skrev i förra inlägget så är spriten inte riktigt min grej längre, iallafall inte för ofta! Så torr är jag inte. Höll, på tal om sprit, igång en bra stund igår, ända från klockan 15 på eftermiddagen in på natten. Men är konstigt nog inte bakfull alls idag! Kan vara för att jag var vaken och blev det när klockan närmade sig 01. Haha, usch.
Nog om det!
 
Solen skiner på rätt bra utanför fönstret och attans vad kyligt det är ute. När tårna är kalla innan man ens stigit upp ur sängen på morgonen är det dags att vrida upp elementen! Hurrr. Är också rätt stressad fast ändå inte, känns som att jag har tusen olika saker att göra idag, och det har jag väl också.
Ska iväg och handla en herrans massa mat, borde egentligen diska fast det är killens tur, men han jobbar hela dagen så tänkte vara snäll, ska städa hela lägenheten + sopa + damma alla golvytor etc. Sen ska man väl hinna med att laga mat också.
 
Tror det där jag skrev om att jag vill börja ta eget ansvar i förra inlägget redan har skett. Ingen lätt match att bo utan sina kära päron ibland. Men det enda jag verkligen saknar, det är nog maten som alltid stod på bordet. Vilken jävla lyx alltså. Ni som fortfarande bor hemma vet inte HUR bra ni har det!
 
Men nu ska jag försöka få i mig någon form av frukost, en kopp svart kaffe räknas nog inte som frukost, så lär kila och fixa med lite sånt nu! Hoppas ni får en fortsatt bra lördag, kramen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!