2013-10-30 ? 16:39:00

MEN HALLÅ UPDATE WOHO

MEN HALLÅ DÄR
Känns som att det var flera år sedan jag bloggade sist. Snarare fem månader. Otroligt längesen iallafall!
Är väldigt mycket som hänt sen sist. Jag är numera sambo med den jag älskar. Vi bor i en hyfsat stor etta (strax över 42 kvm) och har snart fått in allt som möjligen kan tänkas behövas i en lägenhet. Sen är det ju såklart mycket småsaker som måste handlas. Allt från kryddor till tandtråd, om man säger så. Men sånt kommer ju med tiden!

Är så nöjd med hur allting kommit på plats, önskar att jag hade min förbannade kamerasladd på plats så jag kunde överföra bilderna jag tagit till datorn. Blir så trött på mig själv, är sinnessjukt dålig på att ta tag i vissa saker, som att det står någon och håller i mig och vägrar låta mig göra det jag vill, eller måste. Det känns så iallafall.
 
Mer då?
Ja, allt vad sjutton ska man säga mer... en sak är jag iallafall säker på, och det är att jag SKA fixa fram den där kamerasladden så jag kan börja uppdatera här igen med bilder istället för massa tråkig text! :) Jag skriver ner detta i ett inlägg så ni kan skälla på mig om jag inte fått upp lite bilder här inom MAX två veckor! Fan, måste komma igång igen. Var ju det bästa jag visste förut. Att blogga.
 
Men nu ska jag kila, vi hörs snart! Kramen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!