2013-10-31 ? 11:21:00

Frullekatastrof

Godmorgon alla fina! Gick upp tidigare än vanligt för att killen lovat en mig brakfrukost, så jag klev upp och gjorde kaffe och tänkte plocka fram allting... när jag inser att kylskåpet ekar tomt. 

Jaha, då var det bara att åka och handla då! Jag som är mer än utsvulten! Typiskt. 

Senare idag ska jag och en vän åka in till staden för att bränna alla pengar!!!! Nej, men jag ska in och boka en tid för en synundersökning. Snart kanske man blir glasögonorm! Väntat i evigheter (läs: två år) på dessa glasögon. Ser som en jäkla kratta alltså. Haha. 

Färgade även mina ögonbryn igår kväll också, och dom blev helt okej! Bättre än innan iallafall, då dem bara var några ljusa fjun. 

Under tiden...
Efter! (Mina påsar direkt under ögongloben har jag haft sen jag var liten. Dom är vackra, ok?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!