2013-03-17 ? 17:11:00

Because you're mine, I walk the line

Nu sitter jag har igen. Med en fungerande dator samt internet.
Borde verkligen ge mig ut med kameran nu på stört och fota ihjäl mig nu när jag väl kan, men gör jag det? Nope.
~
Däremot har jag och min fina karl tagit oss en rejäl promenad idag på så mycket som två timmar. Heja heja! Tänkte gå all in så jag drog på mig trikå-liknande kläder (såna där fula som visar varenda skavank man äger och har på kroppen...), mina så gott som splitternya springskor och en flaska fylld med vatten och gav mig iväg.
Är helt färdig nu men det var det värt! Blev dock sjukligt kallt strax innan vi var hemma så då längtade jag lite extra till min varma säng och en kopp kaffe.  
~
Något mer nytt som hänt? Vet faktiskt inte... nu i slutet på månaden så är saker och ting mindre roliga helt ärligt. Pengarna sinar, färre valmöjligheter etc. Man är faktiskt lite bitter i slutet på varje månad för man blir en gnutta deprimerad när pengarna försvinner och nästan är slut. Erkänn? Såklart jag har rätt. Alla är vi beroende av pengar.
~
Rätt sorgligt egentligen. Pengar hit och pengar dit. Varför kan vi inte vara lika beroende av något som är vackert och positivt istället för hårda metaller och prassliga papper? Typ. Blommor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!