2010-10-24 ? 12:25:47

Svar på tal

Anonym om 13:25 - b.a.k.i.s hejhej:
"du borde tänka på vad du säger, det kommer hela tiden opassande saker ut din lilla mun."


Svar: Ja men hejsan! Du var ju trevlig du med. För det första är det här min blogg och jag är ovanligt öppen just här, det här är min fristad. Det är hit jag oftast vänder mig när jag behöver skriva av mig, när jag känner att ingen annan kommer förstå hur jag än formulerar mig. Förlåt så hemskt mycket om jag saknar mina vänner på annat håll, drack mig full och hade roligt en kväll. Hela min blogg kan du väl kalla opassande för här skriver jag precis det jag vill och tycker du det är fel så läs inte. Du kanske bara säger såhär för mitt "eget bästa" som det kallas, men just nu behöver jag inga såna här kommentarer från dig som är - Inte direkt överraskande här på bloggen - Anonym.

Hade det varit vid ett annat tillfälle du sa det här så kanske, bara kanske hade jag tagit in det du skrivit men som sagt, just nu behöver jag inte dina rader för att tänka på ett annat vis och vara någon annan än jag själv.
Kram.

Kommentarer
Anonym

inte på bloggen utan i den verkliga världen när man står ansikte mot ansikte du vet. då kommer det också opassande saker lilla vän

2010-10-24 @ 13:44:39
alexandra svarar

Svar: nu börjar du gå mig riktigt mycket på nerverna. Vem är du för det första och om jag nu säger "opassande saker" hela tiden säg det till mig då? Så svårt är det inte. Jag vet om att jag kan säga saker som kan blir väldigt fel då och då. Jag och mina vänner har pratat mycket om att jag vissa gånger, säger och gör saker som kan såra andra utan att jag själv tänker på det. Så nu kan du först berätta vem fasen du är sen kan vi prata mer om det här för jag orkar inte ha en diskussion med nån jag inte vet vem det är. Det är slöseri med tid.

2010-10-24 @ 15:48:20
URL: http://typpalexandra.blogg.se/
C

gilla!

anonymfittan ska dö.

<3

2010-10-28 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!