2010-10-23 ? 12:56:00

13:25 - b.a.k.i.s hejhej

Rolig och tråkig. Äcklig och mysig. Glad och ledsen. Upp och ner!
Bättre beskrivning finns nog inte från gårdagen. Fyfasen vad jag har saknat allt folk i hederliga Bjursås!
Det hela började med att jag hade jobbat klart på Wayne's, slutade kvart i fyra så fick jobba över ganska länge men det bara för att det var så himla mycket folk.
FINNS DET VERKLIGEN INGEN ANNANSTANS NI KAN FIKA?
hahaha.
Sen åkte jag till Svärdsjö till Stina och åkte därifrån vid åtta tiden och kom till Bjursås runt nio. Och vid tre imorse kom jag hem och sussade som en liten bebis. Vild kväll säger jag bara! Hooh.

Kommentarer
Anonym

du borde tänka på vad du säger, det kommer hela tiden opassande saker ut din lilla mun.

2010-10-23 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!