2010-10-26 ? 21:02:28

Inlägg 1041. ♥

Anonym om 17:43:
"HAHAHA ska du säga nåt om att klä sig snyggt din jävla "hiphop" fjant. du ser ju ut som en kille"


Måste bara svara på den här urfåniga kommentaren från en urfånig person innan jag går och lägger mig.
Hiphop? Vem fan har sagt att det jag klär mig i är "hiphopkläder" Finns det ens nåt som heter så?
Och att jag ser ut som en kille är en del av poängen, jag vill inte vara för tjejig. Gillar inte att se ut som en rosa puff och tralla runt och säga tiiep hela dagarna. Du kanske inte tycker jag klär mig snyggt men det gör jag :) Föressten, sa jag att jag tyckte att JAG själv klädde mig snyggt i inlägget? No, I didn't. Skrev dessutom att alla får se ut som dom vill för att jag skulle slippa såna här kommentarer. Men vissa kan tyvärr inte läsa, såna som du.
Sen antar jag att du är en sån där "tant/gubbe" eftersom du aggrar så mycket på det jag skriver.
Kram på dig kärringjävel/gubbstrutt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!