2010-10-26 ? 17:43:48

17:43


* Jag är totalgalen i färger - Jag har nämnt att jag har lyckats bygga upp en fet kärlek till färger, men ändå så är det en enda färg jag verkligen är totalt nerkärad i.. Lila. Finns nog inte någon snyggare färg alltså. Nomnom!

* Jag är livrädd för att vara helt ensam hemma - Lampor på, vrid upp musiken till max, stäng alla dörrar och kurar ner mig i datastolen tills min mamma eller någon kommer hem. Så är det bara! Haha.

* Jag gillar inte mode - När blir det inne att man ska skita totalt i modet? Helt ärligt är det här tantmodet som många tjejer och killar i min ålder bär nu (nivet svarta kängor och blommiga bajsgröna blusar, rubbet!) - Jättefult. Alla får väl se ut hur dom vill, det håller jag helt med om, men kom igen.
Är ni femton eller femtio?


* Jag är ganska korkad - Det låter rätt dumt men jag är rätt korkad oftast. Säger saker som kan såra andra utan att jag ens tänker på det (vem gör det lixom?) Jag är också rätt duktig på att öppna truten utan att hjärnan är med om ni fattar.. Sen är jag döv och senil också. Hör aldrig vad nån säger och glömmer saker lika ofta som man byter trosor.
Haha jag har det inte så lätt inte.
Kommentarer
Anonym

HAHAHA ska du säga nåt om att klä sig snyggt din jävla "hiphop" fjant. du ser ju ut som en kille

2010-10-26 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!