2010-07-24 ? 22:50:05

anonyma gör min dag, haha. varse, svar på era onödiga frågor iaf!

"Anonym om hej eller nåt, haha.:
blatte wannabe ååå dirren fan va cool du är nu"

- vadå jag är ju fetaste blatten jao!!!!!!! är man blatte om man säger ordet dirr? okej, då vet jag något nytt. haha.


Anonym om hej eller nåt, haha.:
Varför pierca bröstvårtan? Då törs du ju inte visa hur det vart och ingen kommer se den? :P

- för att jag vill och det är grümt :D hur vet du om jag inte törs visa den eller inte? nej tänker väl fan inte flasha mina tuttar helt jävla fritt på min blogg det fattar du väl själv, korkskalle. men frågar någon kan jag väl visa den för den personen ensam. nej ingen inte kommer se den men jag kommer ju veta att jag har den. jag piercar mig inte för att ANDRA ska glo på den. dumhuve. haha :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!