2010-07-23 ? 13:01:38

hej eller nåt, haha.

sitter och funderar på alla mina piercingar. ska nog ta bort alla och bli nunna dirren..
fast ne, skulle aldrig falla mig in att ta bort mina bebisar.
jag funderar faktiskt på att pierca mig igen, men denna gång i bröstvårtan. kommer göra ont som satan känns det som.
men jag är så äckelsugen på att göra det så blir nog att göra det så fort jag har tillräckligt med pengar. vet en ung dam som gör det för hundra spänn så det är ju asvärt att gå till henne. hon var den som piercade mig i läppen också by the way.
och det var dagens stora fundering! nu ska jag väl äta något och sen leta nya kläder för ikväll då jag åker in till stan och röjer runt lite. haha, nejdå. jag ska till sötaste julia westring umgås med en massa b-rudar. och så måste jag duscha kom jag på. fan vad glömsk man blir på sommaren alltså.. insaneee.
jag blir senil. det kan ju iallafall elin och mikaela intyga, hahaha.
men nu ska jag dra mig bortåt! PÖSS.

Kommentarer
Anonym

blatte wannabe ååå dirren fan va cool du är nu

2010-07-24 @ 13:26:25
Anonym

Varför pierca bröstvårtan? Då törs du ju inte visa hur det vart och ingen kommer se den? :P



2010-07-24 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!