2009-10-23 ? 08:49:10

svarar anonym

Anonym om hårfärgningsresultatet blev....:
mitt hår växer som ogräs och det är super slitet ;)
sååå det stämmer inte det du säger riktigt. de kan det inte göra

svar: okej visst, håret växer fast det är slitet är inte helt omöjligt men det växer inte lika bra om det är slitet.
du kan ju ta och fråga vilken jävla frisör som helst, och vem vill ha slitet hår?
klipp dig och skaffa ett jobb föri helveteeeee =)
skriv vad du heter nästa gång också, blir så jävla trött på uppkäftiga anonyma fjantar som dig
skiter i vem du är, säkert nån tönt som inte vågar stå för sin åsikt.

tack vare dig har du gjort mig sur också, bra jobbat tjejen!
skulle anta att du är en tjej, sen kan jag ta reda på vem du är efter som ditt IP nummer står där du kommenterat. hoppsan (a)

 daaaaaaaah. -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!