2009-10-22 ? 06:48:53

hårfärgningsresultatet blev....

svartbrun från schwarzkopf! :)
tyckte det var ganska mörkt till en början men nu är det skitsnyggt.
blev två förpackningar färg, 200 kr för att vara helt exakt.  
så nu är jag helt luspank, jag som snålat och sparat typ hundra kronor (i femmor och tior) i en hel evighet.
ni som går i min i skola och läser bloggen ser hur det ser ut idag, andra får vänta tills jag tar kort på det.
vilket förmodligen blir idag :)
ida färgade håret på mig också, första gången hon "kletade" i hårfärg lixom bara sådär så håret blev väl lite tovigt och så men resultatet blev bra iaf! men ska jag häva i en hårinpackning senare för det blev ganska halvslitet i dom uppklippta topparna.
och sen kan jag ju upplysa er ovetande om att:
klipper man inte bort slitna toppar växer inte håret,
syret kommer in i från topparna och det gör så att håret växer. men är håret slitet så växer det inte!!
bra och veta kanske :) men nu ska jag gå, pusshejs!
Kommentarer
Anonym

mitt hår växer som ogräs och det är super slitet ;)

sååå det stämmer inte det du säger riktigt. de kan det inte göra

2009-10-22 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!