2012-09-18 ? 10:44:59

Småkinkig och grå i väntan på bussen

Ja det här var väl otroligt roligt. Här står jag nu och evighetsväntar på bussen för att min käre far, som så stort lovat att han skulle skjutsa mig till praktiken, vägrar sluta prata i telefon och jag fick panikspringa till bussen iallafall.
-
Det är inte det att jag har något emot att vara där lite tidigare, men eftersom han lovade så blir man lite kinkig och grå.
-
Hoppas iallafall att denna dag blir lika bra som gårdagen, och hoppas ni får en bra dag ni också! Vi hörs och syns mer ikväll! Pewspews.
-
Känner mig lite såhär nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!