2012-09-17 ? 10:10:00

No mercy for us without an umbrella

Godmorgon solstrålar!
-
Sitter här i sängen med en kopp kaffe och väntar in bussen som anländer om en halvtimma och lite till. Älskar att vara klar i god tid så man bara kan sitta och slappa de sista minutrarna utan att behöva stressa livet ur sig.
-
Regnet öser ner och luften är mer än för fuktig för mitt ostyrliga, vågiga hår, men egentligen gör det inte så mycket en dag som denna, då jag bara ska vara inomhus och springa runt bland alla gäster och le som om det vore det enda jag lärt mig sen barnsben.
-
Idag är en sån här dag då allting är okej. Livet är okej, kaffet på mitt sängbord är okej, och jag känner mig helt okej. Det är varken sämre eller bättre, eller någonstans mittemellan. Och det är helt okej!
-
Nu ska jag svepa det sista av mitt kaffe sen gå och ta hand om mina tänder så inte tandtrollen anländer.

-

HA DET GÖTT IDAG. Eller varför inte helt okej? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!