2012-09-17 ? 20:16:00

Borta bra, men hemma bäst

 
God kväll på er pojkar och flickooor!
-
Kom precis in genom ytterdörren hem till min varma lägenhet efter en rolig dag på Kopparhatten där jag varit på praktik nu i snart tre veckor av fem.
-
Har haft det alldeles utmärkt bra, helt okej mängd med gäster har det varit och hyfsat mycket spring! Inga större misstag har skett, förutom att jag vägrade servera vin till en man för att jag var bombsäker på att vi inte fick göra det innan fyra på eftermiddagen, men så var fallet självklart INTE.
-
Tack gode Gud för att det inte var värre än så, och att det inte upprepades fler gånger under dagen. Walk of shaaame. Mm-HMM...
-
Nu tänkte jag fixa lite käk sen ska jag bara chilla med livet resten av kvällen och njuta av min lediga tid.
-
PUSS PÅ ER, HA EN FORTSATT BRA KVÄLL.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!