2012-09-16 ? 21:16:00

ÄNTLIGEN KAN JAG BLOGGA FRÅN MOBILEN IGEN

Gjorde en vild chansning och testade - för hundrade gången - att ladda ned blogg.se's app återigen, hade inte en tanke på att det faktiskt skulle fungera att logga in, så knapprade med trötta fingrar och inte direkt hoppfulla ögon in e-mail samt lösenord - OCH KOM IN!!!

 

ÄNTLIGEN kan jag blogga från telefonen igen och visa att jag lever varje dag. Eftersom vi inte har något internet på datorn och det bara har krånglat via telefonen i månader så har min bloggning var USEL, men nu ska det bli ändring på det.

 

Känns underbart att kunna skriva ändlösa och meningslösa inlägg här igen. LYCKA.

Kommentarer
Kajsa

Åh, du är så inihelvete jävla underbart vacker!
Vet du det? Så jävla fin.
Jag är så himla sjukt avundsjuk ska du veta, älskar ditt utseende, du ska va stolt.
En ängel.
Önskar att jag hade det utseendet.
Puss på dig <3

2012-09-16 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!