2012-10-02 ? 09:33:00

Tidigt på morgonen, bara för att jag kan

Godmorgon på er allihopa!
-
Sitter här och myser med min misse och har det allmänt bra för stunden. Gick upp extra tidigt (som jag oftast gör) för att kunna bli klar så fort som möjligt för att sen bara kunna sitta och ta det lugnt ett par timmar, hinna med lite saker jag vanligtvis inte hinner när jag jobbar, som att blogga bland annat.
-
Känns härligt att kunna känna lugnet på morgonen, istället för att slänga på sig smink och kläder och springa upp till bussen... ingen vidare hit enligt mig.
-
Räknar ned dagarna för praktiken numera, fyra enstaka dagar kvar?! Förstår inte vart veckorna tog vägen. Känns som att jag började igår... vill verkligen inte sluta.
Det har verkligen varit för bra för att vara sant dessa veckor. Älskar människorna jag jobbar med, de jag jobbar för att behaga, restaurangen. ALLT. Åh.
-
Men nu ska jag göra lite småsaker innan jag återgår till det jag gjorde innan. Myste.
-
Vi hörs och syns mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!