2012-10-15 ? 18:11:19

Några extra minuter räddar vardagen för flera timmar

Hejhopp och god eftermiddag på er allihopa!
Har precis slängt mig i sängen med en god kopp kaffe bredvid mig, som faktiskt smakar som kaffe nu, med en stor hoodie runt kroppen som sällskap efter en lång skoldag.
-
Morgonen började mindre bra dock. Vaknade upp bredvid kärleken och skulle till och säga godmorgon och lite andra kärleksfulla saker, tänkte jag. Istället kommer det bara en massa rassel och skrovliga oljud från truten och jag trodde jag hade tappat rösten, när jag sedan ska till och svälja kändes det som att någon hade placerat ett tiotal rakblad i halsen på mig.
-
JÄÄÄVLAR.
-
Sen gick jag där och kvävde ett x antal hostattacker samtidigt som jag försökte mig på att känna ett uns av smak, vilket var snäppet omöjligt.
Tillslut räddade storasystern dagen och gav mig tre halstabletter som jag hade för min egen överlevnad under dagen. Nu känns det dock bättre, synd bara att det mesta jag äter/dricker smakar järn. Myh.
-
Nu har jag klagat nog för idag! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag ha filmkväll med mina systrar plus ett par andra vänner. Kram på er!
-
Jag just nu (minus hoodien dock, den åkte på sekunden efter att bilden togs):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!