2012-10-17 ? 23:05:23

Min framtida tatuering

Rubriken säger allt!
-
Kunde knappt hålla fingrarna i styr ifrån instagram, twitter, facebook när den blev klar men visste inte riktigt hur jag skulle lägga ut den för jag vill inte att folk skulle sno skissen.
-
Ja, det må vara fjantigt men det förekommer ju faktiskt att folk härmar andra och jag känner själv vänner som gjort så, och därför ville jag först inte visa hur den såg ut. Men nu för en stund sen kunde jag inte hålla mig längre!!
-
Jag riktar all min tacksamhet mot den skitduktiga Julia (Wordsareweapons.blogg.se!!) som har skissat upp denna precis som jag önskat och jag ÄLSKAR den.
-
Dock kommer det dröja tills nångång nästa år efter jag fyllt arton då det blir lättare att kunna göra det på studio utan målsmans tillstånd och pengarna finns. Men gud så jag längtar!! Låt det bli Februari NU, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!