2012-10-04 ? 09:42:12

Den näst sista dagen, som praktikant. Men inom en snar framtid, även extraknäckare och sommarjobbare.

Ni läser rätt mina vänner. Jag har blivit med extrajobb och sommarjobb på världens bästa restaurang/café!! Igår kväll blev en mycket bra kväll, även fast den redan var tipptopp.
-
Pratade med min chef och vi kom fram till att jag får extrajobba när det behövs personal i framtiden, kan bli närsonhelst egentligen, och även att jag har sommarjobb nu till sommaren. Dock ska vi diskutera schema och antal jobbveckor och diverse först i Februari men jag är inte bitter på en fläck för det! Känns så JÄK(V)LA underbart så jag vill bara tjuta av lycka.
-
Tänk att jag får möjligheten att stanna kvar på en plats jag älskar. Det känns så otroligt bra, NU MÅR JAG BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!