2012-11-26 ? 20:33:00

Some answers: Varför jag bloggar dåligt numera

Hejsan på er!
Nu var det verkligen på tiden att jag tog tummen ur röven och förklarade lite för er, som jag oftast får lov att göra när jag skriver mina inlägg eftersom de inte kommer direkt efter varandra om man säger så, he-he. Ursäkt på ursäkt... booo.

Nej, men det ligger till så enkelt som så här: Jag finner ingen tid. Ingen ro. Ingenting. Jag äger ingen dator som jag innan redan förklarat för er för ett tag sedan, och det gör jag fortfarande inte (just nu bloggar jag från min pojkväns pappas dator...), och man kan tro att det är supersmidigt att slänga in ett inlägg via telefonen, ja absolut, men det är faktiskt väldigt klurigt.

Jag kan till exempel inte ladda upp vilka bilder jag vill och om jag väl gör det blir det ändå bara tråkiga Iphone-bilder eftersom jag varken har en kamera som funkar eller en dator som jag kan lägga in bilderna på, om jag nu hade haft en kamera... haha.

Sen så är det väldigt mycket i privatlivet som inte är riktigt som det ska just nu. Har tappat bort mig lite på vägen och jag behöver tid att hitta tillbaka till mig själv, för att inte tala om skolan. MAH. Det känns som att man vaknar, går i skolan, sover 24/7 numera. Inte alls roligt.

Jag vet att detta är några halvtaskiga ursäkter och att jag lätt som en plätt hade kunnat tagit tag i det om jag ville det, och det vill jag! Jag saknar att blogga som förr, gå ut i solen med systemkameran och peppra minneskortet med bilder och skriva långa, känslosamma texter här.

Men saker förändras med tiden och det kan jag faktiskt inte göra speciellt mycket åt. Man jag lovar att jag verkligen ska försöka finna MIN tid och göra så gott jag kan för att hålla denna blogg vid liv, för den består ändå utav minnen sedan fem år tillbaka och om tio år vill jag fortfarande att denna blogg ska vara uppdaterad.

Simple as that. Kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!