2012-11-29 ? 20:16:00

Dagens glada ansikte

Slänger upp en halvdan bild på nyllet mitt, samt min nuvarande hårfärg jag går omkring med just nu, dock är bilden redigerad med ett filter som gör att hårfärgen inte tar ut sin rätt i bilden alls. Är egentligen mycket mer guldig och orange i skallen, och mer "sunkig" i hårtypen. Tacka gudarna för retuschering! Haha...

Har i vilket fall som helst varit en mycket bra dag och fick ÄNTLIGEN tillfälle att göra mig i ordning ordenligt på morgonen tackvare ledigheten. Känt mig så grymt snuskig och ful i flera veckor, men idag har jag faktiskt känt mig riktigt fin. Härligt med en egoboost ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!