2012-11-29 ? 18:03:00

Cozy time

God kväll på er allihopa som fortfarande är troga min blogg, det gör mig glad i själen att ni stannat trots att min uppdatering är tvärkass numera. Kärlek på er! 

Sitter hemma i lägenheten och har bokat tvättid hela eftermiddagen/kvällen så det är litegrann att göra, men just nu har jag tid att uppdatera er! Har förövrigt varit ledig hela dagen idag och bara tagit det lugnt, åkte in till stan med pappsen och skulle köpa en ny jacka, men storleken jag sökte efter var slut så vi ska dit imorgon igen då de ska ha fått in den storleken. Längtar döden!

Har alltid velat ha en camoflagemönstrad jacka, men med tiden så kom jag på att detta "mode" ändå bara är ännu en fluga som kommer dö ut och jag själv kommer med all förmodan tröttna på det mönstret också, så då bestämde jag mig för en militärgrön dunjacka istället. Har inte tyckt om den färgen förut men sedan jag blev rödhårig en sväng så har jag blivit lite småförälskad i färgen.

Men nog om det! Nu till helgen längtar jag efter ett stort glas rött (tomorrow!!! wie) och att jobba på underbara Kopparhatten, känns som det var evigheter sen jag var där sist. Jisses. Saknar mina arbetskamrater och att bara få vara där och göra det jag tycker är roligt. Ska i varje fall jobba hela eftermiddagen på lördagen sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra av kvällen, men nånting skam an ta och hitta på!

Men nu måste jag kila ner till tvättstugan, vi hörs och syns senare! Kramar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!