2012-05-03 ? 12:16:57

Vilken djävla morgon alltså. Är det ens möjligt att den kunde bli värre.

Hej på er allihopa!

Sitter just nu i skolan och inväntar gymnastiklektionens start. Är just nu på mycket bra humör, mestadels för att jag äntligen fått ta mig en ciggarett, ätit lunch och fått druckit en kopp kaffe, och hoppas att det stannar kvar precis som det är just nu.

Min morgon började däremot inget vidare. Det första som händer när jag kliver ur sängen är att min älskade sminkväska far i golvet vidöppen så allting flyger ut åt tusen håll och allting som innefattar puder, rouge och ögonskugga flyger i tusen bitar, de också. Skapligt arg tjej... och när jag skulle till och fixa mitt hår ville det inte sammarbeta, så det gjorde mig också fly förbannad.

Sedan, som grädde på moset, hade vi prov första lektionen och jag fick ingen tid alls till att plugga till det igår kväll, så det gick väl inte alls som jag tänkt mig, så lär nog få göra om det. OCH, ack ja, som om det inte räckte hade vi matematik direkt efter. Smådog. Men tack och lov gick det ändå väldigt bra för mig, så då blev jag på lite bättre humör.

Story of my life - the end. Typ.

...
...

Men nu så. Hoppas ni har en fortsätt bra torsdag för det ska jag försöka ha i vilket fall. PÖSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!