2012-05-02 ? 20:47:38

Jag är så jävla tillbaka. Jag har funnit den sista pusselbiten, satt tillbaka den och nu, nu ska jag bara leva som jag alltid borde ha gjort

Hej alla läsare, som inte längre finns i överflöd tackvare min dåliga uppdatering de månaderna som gått... shame on me, hoppas ni haft en bra dag för det har VERKLIGEN jag.

Varit på strålande humör precis hela dagen och haft universums bästa låt i huvudet sen jag vaknade och har inte kunnat sluta varken att sjunga eller lyssna på den. COLDPLAY. PARADISE. Underbart.
Även låten beskriver allt som har med mitt liv att göra för tillfället. Livet känns som ett paradis. Humöret är ett paradis. Jag lever i ett frikkin' paradis.

Det här månaderna som gått nu har verkligen skapat förändring för mig. Ända sedan en viss människa bara försvann härifrån drog denna människa med sig allt som har med att känna sig fängslad, sårad, besviken och ledsen att göra. Visst, klart jag kan erkänna att jag haft dåliga dagar ibland också men det har alla, men aldrig igen har jag känt som jag gjorde då, nu.

Det är som en nystart för mig. Mitt psyke. Jag kan känna mig glad utan att behöva anstränga mig, jag kan skratta och verkligen känna det där lyckoruset man får när man verkligen upplever någonting som är ROLIGT, FANTASTISKT, UNDERBART och framförallt; Jag kan känna mig lycklig igen. Det var så djävla längesen jag fick uppleva äkta förbannad lycka så jag nästan glömt bort hur det känns, som om jag under dessa månader levt i ett hål där endast jag och min, då, eviga olycka, fick plats.

Jag känner hur jag bara vill springa runt och vara sådär dum i huvudet, allmänt idiotiskt glad, hoppig och sprallig som förr igen. Så himla länge sen. Nu är jag påväg tillbaka. Och aldrig mer, aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig MER, i mitt liv att jag gör misstaget och låter idiotiska människor bara klampa rätt in i mitt liv och hoppa på det som om det vore en hög med nykrattade löv, igen. Fy och fan. Aldrig mer.
JAG ÄR FANIMIG TILLBAKA NU.
Alexandra Tove Skoglund har härmed, med dessa rader, funnit sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!