2012-05-23 ? 11:51:58

Sitter mitt i staden och njuter

Hej på er! Kände att det var tid för en såkallad update av mig igen. Sitter just nu och väntar på bussen i min ensamhet och hade planer på att åka hem och jobba på brännan lite!
Lowisa kommer förmodligen stå och vänta utanför min dörr när jag kommer så ska tvinga med henne ut också, vilket inte borde vara några problem. Hehe.
Tycker förövrigt att livet fortfarande är tipptopp, liksom humöret också. Känner sommarkänslor, mår bra, känner mig jävligt bra också även om man klantat sig mycket nu den senaste tiden.
Menmen, man lever bara som ung en gång. Då känns det lite mer okej faktiskt. Haha. Men nu ska jag sluta tjattra om allt och ingenting. Vi hörs och syns, ha det gött nu peeepz!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!