2012-05-12 ? 21:39:44

Fixat, donat och mycket annat skojigt

Tjabba, tjena, hallå bloggläsare och ni som bara kikar på bilderna och sen drar! Och varför jag säger så, är för att det är sant. Trooo mig, ibland ser inläggen så överdrivet tråkiga ut bara genom att titta på dem. Öhfy.

Ligger just nu i lägenheten (den nya!!!!) och kikar på television med tvillingsystern och bara mår.

Det mesta som man behöver för att överleva några nätter innan allt det andra ska packas in finns här efter att vi nu i två dagar har fixat och donat med alltmöjligt.


Har egentligen inte så mycket på hjärtat just nu, ville bara att ni skulle veta att jag lever. Vi hörs och syns, och såhär ser jag ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!