2012-05-09 ? 22:14:59

En gammal look väcker många ting, en gammal mig



Saknar det här datumet.
Då var det mesta rätt underbart. Tänk att det mesta jämt är så himlans bra det första gångerna man gör någonting, sen blir det mest kattskit av det, om man nu inte bestämt sig för att det ska fungera från början till slut.

Kvällen vart i vilket fall som helst riktigt lyckad, och familjerna verkade nöjda och glada när de lämnade restaurangen medans vi i båda klasserna fick springa omkring som dårar och plocka och pyssla med gud vet allt. Dock har alla dagar sina mörka sidor, iallafall i min värld.

Varför kommer du hem, när jag inte förstår vad du har och göra här. Ingen vill egentligen att du ska komma tillbaka hit. Så är det bara. Nej, fyfanken alltså. Ditt jävla svin. Du passar fanimig bättre där uppe, än här nere.

Men nog med struntprat! Förstår egentligen inte själv varför jag lägger ner värdefull energi på idioter ibland. Det har väl med gamla rester av saknad att göra. Eller. Nä. Inte ens saknad. Tror nog jag försöker skaka av mig det sista av ilskan jag burit på i månader. Snart så, då finns du inte ens i mina drömmar längre. Den dagen ska jag fira med glass. Med chokladsås. Mycket chokladsås.

Sedan, som ett avslut på detta inlägg, vill jag tacka alla mina, rätt blyga läsare, för att ni tar er tiden och läser mina inlägg som kommer upp ibland. Jag söker ingen uppmärksamhet med dem, men det är alltid roligt att veta att det finns någon därute som klickar in sig på just min blogg, och väljer att stanna kvar där en stund. Ni är bra.
Kommentarer
bästabuuulan

DU är braaaa, fortsätt uppdatera!! :*

2012-05-10 @ 14:51:29
URL: http://rrebeccah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!