2012-05-08 ? 20:56:54

Äh, vad fan, jag lever ju än

Man kan nog säga att helgen inte riktigt blev som förväntat, och därför tog jag bort det allför pinsamma inlägget jag gjorde. Känns nästan lite patetiskt just nu. Haha, ohja.
Men jag skiter i det och går vidare med huvudet högt och värdigheten i behåll, än så länge. Lika bra att lägga det bakom sig på en gång så man slipper grubbla över skitsaker senare. Man lär ju leva också, och i livet ingår misstag. Ibland alltför stora synd nog.

Har precis skrivit klart min ergonomiuppgift och känner mig nästan lite bäst. Dock, som jag säkert skrivit miljontals gånger, så tycker jag väldigt mycket om att skriva och uttrycka mina åsikter så det var en rolig uppgift. Hade dock andra tankar om den innan jag började. Den såg inte lite dryg ut... haha.

Imorgon börjar jag klockan ETTETTETT och senare ska jag och resten av klassen servera våra familjer, samt den andra klassens och ha en mysig liten familjemiddag. Ska bli roligt! Men nu ska jag slöa vidare med mitt liv. Haha. Är riktigt slut efter den här dagen. Hörs hej!

En gammal jävel. Måste börja bli aktiv med min kamelit0000.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!