2012-07-08 ? 21:42:32

RAGE DELUXE

Nu tänkte jag bara avreagera mig litegrann. Wait for it.
Jo. Såhär var det.

Jag uppdaterade Blogg.se's app för att se ifall de hade gjort några förändringar av ren nyfikenhet, inget jag egentligen behövde eller var tvungen till, mer för att jag kunde.

Sedan när jag skulle till att logga in så står det att "ett fel uppstod" och att mitt lösenord var felaktigt. Så efter en sisådär 10 PATETISKA OCH VÄRDELÖSA FÖRSÖK TILL, sket jag i det och provade istället att logga in på internetsidan via Safari på telefonen, och då fungerade allting precis som vanligt.

OM MAN PROMT SKA UPPDATERA EN FÖRBANNAD APP SKA MAN VÄL ÄNDÅ GÖRA DET RÄTT FRÅN FÖRSTA BÖRJAN. Klantjävlar. Åh. Jag blir då ta mig fan skogstokig. DET BRISTER I MIG.

Det var allt. HEJDÅ!!!! Hsdjjrds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!