2012-01-06 ? 13:49:22

Värdelös lista i brist på annat att göra

Namn - Alexandra skoglund.
Vilken färg har dina skor? - Svart.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Ingen aning, räknar inte direkt.
Vem kysste du senast? - Patrik
Vem kramade du senast? - Patrik?...
När såg du din bästavän senast? - Några dagar sen!
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Det gör väl alla.
När vaknade du imorse? - 11:00 nångång.
Gillar du hästar? - Nej, men korv är gott (då och då)!
Har du ett turnummer? Vilket? - Två.
Vem hade du velat träffa just nu? - Patrik...
Föredrar du snus eller rökning? - Rökning om jag måste välja.
Vad heter du i mellannamn? - Tove.
Har du en blogg? - Well.... nej, tror inte det.
Vilken klass går du i? - Första ring på Haraldsbogymnasiet.
Vart bor du? - Mitt i ingenstans.
Vart vill du bo? - Mer centralt, vart kvittar väl!
Vem skrev du senast sms med? - Elin Gadd jaaao.
Vem ringde dig senast? - Mor eller far.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Elin Lind som fular sig i källviksbacken.
Har du piercingar? Isåfall, vart? - 6 i öronen, 1 i tungan, 1 i navlen och tillsist 1 i den undre läppen.
När grät du senast? - Igår.
Använder du hårspray? - Jodå.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill vara med min Patrik. Spelar ingen roll hur just nu.
Vill du gifta dig i framtiden? - Man lär väl!
Vilken vän vet mest om dig? - Elin Lind.
Vad tittar du först på hos killar? - Ja om man nu vill titta så är det nog längd, hår, ögon.
Favoritdryck? - Tropisk juice!!!!!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Öl.
Har du några plancher i ditt rum? - Bara målningar jag gjort.
Vad ska du göra i sommar? - Leva livet.
Hur många har du hånglat med på en kväll? - Haha, eh. Var längesen sånt hände så jag minns ej. Mesigt!
Har du rökt på/knarkat? - NEJ. NEJ. NEJ.
Hur ofta festar du? - Inte lika ofta längre, men helt lagom mycket.
Vart vill du resa innan du dör? - Utomlands, bara bort ifrån Sverige så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!