2012-01-16 ? 21:51:59

Kladdkakebak pågång med systern

Hej på er allesammans, nu är jag tillbaka.
Sitter just nu och väntar på att min och storasyrrans kladdkaka ska bli klar och se ska vi tjocka oss på den senare, låter toppenbra i mina öron. Idag var det ju måndag som säkerligen alla redan visste men jag tänkte bara ifall att någon behövde sig en liten reminder, bah. Eller något.

Har dock varit på det uslaste humöret genom tiderna precis hela dagen. Snäst åt folk, varit otrevlig. Allmänt jävla pissed off!!! Har faktiskt ingen aning om varför men förhoppningsvis så känns det bättre imorgon, ska ändå bara vara i varma luckan så det blir förhoppningsvis inte så stressigt att förbereda och sånt.

Och förresten så kanske jag får åka upp till mitt hjärta under sportlovet. Ah, är så himla glad!! Haha. Även om det är dryga sex veckor dit så kan jag inte låta bli att längta ihjäl mig. Saknar honom, längtar efter honom. Åh. Åh. Åh. :')



Det gick inte alls så bra att skära den som jag trodde... haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!