2012-01-11 ? 23:02:29

.



Just nu sitter jag och flipprar runt lite här och ska snart krypa ner så morgondagen kan komma så jag får träffa mitt älskade hjärta innan han flyttar. Har nog glömt att berätta det men han flyttar 130 mil härifrån i ungefär 4-5 månader imorgon för att han fått jobb vid riksgränsen! Det ligger längst upp i Sverige, typ.
Och ja, det suger verkligen men jag är ändå glad för hans skull och vill för allt i världen att han ska vara lycklig och må bra så det är bara att bita ihop och ha så roligt som jag bara kan och hålla kontakten med honom så mycket som mjöligt så kommer det här att gå fort. Snart är han hemma hos mig igen... det är ändå bara tid. Det kommer att gå bra det här.

Om ni undrar varför jag sitter och försöker peppa upp mig själv så är det för att jag praktiskt taget är ett vrak men jag älskar honom mest av allt här i världen och jag är glad så länge han är glad.
Och det är ju självklart inte bara för mig det här är jobbigt. För båda två. Men vi har kommit överens om att vi ska kämpa för det vi har så får vi väl se hur det ser ut längre fram. Men jag tror på oss två. Det gör jag verkligen. Han är allt för mig och jag gör allt för honom.

**

Nu vet ni det! Förövrigt idag så har jag varit i skolan och knegat på i restarangen hela dagen. Till en början gick det ganska trögt och jag var inte på det bästa humöret, har inte varit det på ett litet tag nu men ni förstår väl varför om ni läser ovan hoppas jag, men det blev lite bättre under dagen. Men sedan började allting krångla och jag vart jättestressad och läraren blev "matt", som hon så gulligt uttryckte det, på oss allihopa.
Men tillslut så fick jag väl lite rätsida på allting och då rullade det på fint! Och när jag väl kom hem var jag så trött att jag somnade pladask i min systers säng i några timmar.
Och sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag! Ätit, duschat. Sånt där vanligt och tråkigt alla människor gör. Men nu tänkte jag ta mig något att dricka och sedan hoppa i säng. Vi hörs och syns bloggläsare! Puss och kram. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!