2012-01-08 ? 20:06:05

Soeendawg

Då står vi här igen. Ännu en söndag till ända och jag är tröttare än tröttast efter det här lovet (som faktiskt inte är slut förrän imorgon, men det känns bättre att ta avsked av det idag, hehe) som har varit proppat med skitroliga/skittråkiga saker. Det hör liksom till att det inte kan hållas perfekt i all evighet.
Dock tror jag att den här sista helgen gjorde det mesta av lovet faktiskt. Mycket äventyr med mina tjejer blev det, lite kaos och mycket skratt. Jag har er att tacka för att lovet blev vad det blev!

Idag vaknade jag klockan tre på eftermiddagen, vilket inte alls var många timmar sedan, och jag känner mig fortfarande nyvaken eftersom jag knappt gått upp ur sängen idag.
Det enda jag längtar efter just nu är att det ska bli lagom sent, runt tio-elva snåret där, så jag kan få gå och lägga mig utan att känna mig som en femåring med gott samvete. Man lär ju prioritera nu när det är så få dagar kvar innan skolan, hehe.

Imorgon hoppas jag i vilket fall som helst att jag ska få träffa min kärlek, som förövrigt tvärignorerat mig hela dagen idag eller något sånt, för svarar gör han då inte. Jag vet att du läser det här. Svara mig, gubbe... men okej då, klämmer väl in ett litet hjärta........ ♥. Sådär.

Men nu ska jag kika på barnfilm med min syster. Heido.

Vriden bild, sidecuten är ju på den andra sidaaaan u know.
Kommentarer
Eleonora

Fin du är kära vän! Föressten, förlåt för att jag var så tjurig på nyår .. Är iallafall glad över att du är min vän, och det ska du veta!

2012-01-09 @ 00:43:25
URL: http://eleonorasalisburyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!