2012-01-06 ? 02:51:19

Min definering på mycket "skrot"

Sitter här och fördriver lite tid nu när jag började lessna lite på hockeyn (ändå har det knappt gått tjugo minuter, nybörjarsopa jag är) och testade att söka på ordet "piercad" på Google. Mysiga resultat jag fick till svar i alla fall!








Självklart får alla se ut precis hur dem vill. Men vad jag inte förstår är att dem inte märker själva när det börjar bli "för mycket"? Dock har väl alla olika uppfattningar om vart gränsen går, men ändå. Och sen undrar i varje fall jag hur dem skulle se ut ifall de skulle få för sig att plocka ur alltihop. Hehe...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!