2012-01-05 ? 20:19:55

Hejöken/Adjöken?

Adjöken adjöken människor! Dock är jag inte helt säker på om det betyder hejdå, eller om det betyder hej? Äsch skitsamma, det låter tufft så vi kör på det tills vidare.

Idag har jag gjort tre saker, inräknat med att sitta här; duschat och legat i min säng. Jätteroligt. Not.
Har känt mig tvärseg ända sedan jag vaknade imorse och nu är jag yr och helt hängig, fyfanken det här suger verkligen. Tack och lov att jag orkade med att ta mig en dusch, för allas eget bästa, och mitt. Hehe.

Sedan är jag sugen på ungefär varenda godsak som finns i hela världen. Speciellt choklad. Åh, ljuvliga choklad. Bara jag förresten som får "chokladmania" när jag har mens? (frågan är ängad till kvinnor runtom för er som inte förstod det, eh) Och dem flesta kan väl nu lista ut att jag har just det efter att jag kläckte ur mig detta. Men vad fan, man är väl mänsklig.

Men nu blev jag vrålhungrig i all hast så nu tänkte jag rota igenom kylen/skafferiet/whatever. Maaaat.

...

Bad förresten mamma om att köpa choklad till mig nyss för hon skulle ändå förbi affären, men den jäveln sa nej. Men hon nämnde något om ischoklad på bänken i köket...

...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!