2012-01-05 ? 01:29:24

Det här med rubriker har nog aldrig varit min starka sida



Vad tycker ni bäst om? Eller ja, vad ser bäst ut? Piercing eller inte piercing? Vet dock att hästskon är waaaay to big för min ynkliga läpp. Lev med det. Har dock inga planer på att ta ur den på långa vägar, men det är ju alltid kul vad omgivningen tycker om saken.

Och ni kanske har vant er vid att jag inte uppdaterar er så ofta som förr, men ta det lugnt! Jag har inte försvunnit eller liknande. Men det känns helt enkelt inte lika viktigt längre. Jag har så många andra prioriteringar på min lista som lätt går före bloggen numera. Men den finns där på min oändliga lista av saker jag måste göra dag ut och dag in, tro mig!

Har i vilket fall som helst bara degat hos min mysis nu i sen han kom hem i måndags och tagit igen den tiden han varit borta (han tycker jag är löjlig för att jag blir helt till mig när han åker iväg någonstans men det tycker inte jag haha... vad gör man inte för kärleken, som jag brukar säga när han ber mig om en tjänst eller liknande, hähä så jävla lat man är) och tagit det lugnt.

Och idag har jag nog mest legat i hans soffa och kollat på teve med en vetekudde på magen tackvare min djävulska mensvärk som plågat mig sen i söndags. Snyft. Luktade typ vetegröt när jag väl beslöt mig för att ta farväl av den (=då jag fick lov att åka hem, haha)
Och nu är jag hemma och har gjort ungefär samma sak sen dess, fast i min säng med mina syskon. Har inga direkta planer för morgondagen men nånting lär jag väl hitta på. Vi hörs och syns. Puss på stjärten, eller vad ni nu vill ha pussfanskapet. Mig kvittar det.

...

Borde förresten få cred för att när jag väl uppdaterar er, då UPPDATERAR jag verkligen er också. Man är väl grym, antar jag. Nåt är det ju. Kanske helt enkelt är förjävla snäll.
Kommentarer
Selmaa

Du passar skitbra i vanlig labret annars! :)

2012-01-05 @ 14:10:28
URL: http://selmaabbassi.blogg.se/
rebecca

du passar med piercing och utan, spelar ingen roll. lika fin ändå! :)

2012-01-07 @ 13:53:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!