2012-04-15 ? 22:24:05

Vi är alla vackra inuti.

Folk antar så mycket om andra. Hur dom är, hur dom tänker. Vissa människor tror att bara för att en människa varit skit, kommer den alltid att vara det. Som om det redan var skrivet i historien att denne människa aldrig kommer att ändra på sig för att dennes förgångna såg ut på ett visst sätt.
Jag tror att alla människor kan ändra på sig. Alla har den rätten och alla kan göra det valet. Självklart finns det vissa som gillar att leva på ett visst sätt som andra kan tycka är fel. Men det är väl deras problem, eller hur?
Vad jag menar är att man kanske inte ska döma människor för vad dem gjort i sitt förflutna, för det behöver inte vara likadant nu.
Alla människor gör det felet nångång ibland och dömer andra från allt mellan himmel och jord. Jag har aldrig varit ett änglabarn, jag har gjort det misstaget för ofta att döma människor utan att ens ge dem så mycket som ett hej innan jag bestämmer om denne person är värd någonting i mina ögon, eller om den kommer att bli det.
Men jag tycker att alla är värda åtminstonde en chans innan man överväger sitt tycke och tänke över någon. Alla är nog på ett eller annat sätt vackra inuti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!