2012-04-24 ? 00:03:26

Psykstället i bojsenburg, du kommer garanterat härifrån mindfucked och utbränd

Tjenare folks!
Ligger och grubblar lite i min inte alls så obekväma "säng", för egentligen sover jag just nu i en frikkin' tältsäng och min egna står hemma på mitt gamla rum ute i skogen i mitt gamla hem.
Som de flesta vet flyttar jag och mina systrar ifrån Bojsenburg nu till helgen som kommer, bor hemma en vecka för att sen inta våran alldeles egna lägenhet i Grycksbo, och det ska verkligen bli urskönt att komma ifrån den här kvarten vi bor på eftersom alla våra grannar har gaddat ihop sig mot oss.

Ofta sitter de och psykar ut oss när vi lämnar lägenheten genom fönstrena, eller bara ignorerar oss allmänt.
Finner ingen som helst frid av att komma "hem" längre och vi har inte längre våra persienner öppna för att vi känner oss så pass obekväma av att vara här överhuvudtaget. Nej. Längtar ihjäl tills jag får sticka härifrån till mer normalt folk!

Fy och fan för detta psykställe. Flytta fan aldrig hit, 'cause they WILL mindfuck you until you becomes crazy, seriously.
Ska egentligen försöka sova lite så satsar väl på något sånt nu. Ha det gött. Hörs hej.
Kommentarer
Hanna Jonsson

Bojsenburg är verkligen inte the place to be alltså... Faluns skithål!

2012-04-24 @ 13:59:00
URL: http://ensannhistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!