2012-04-07 ? 12:23:47

Idag blir nog en bra dag

Hej allesammans!
Har precis vaknat uppe på Sollerön och funderar på att gå och äta lite frukost med dom andra snart. 
Idag var det tanken att vi skulle grilla och hälsa på ett par kattungar här uppe några hundra meter härifrån och se ifall den vi förmodligen ska köpa (tjohooo!) är långhårig. Pappa kräver en till långhårig annars blir det inget av, så jag hoppas på det bästa. Hihi. 
Och senare ikväll blir det att dricka lite alkoholhaltiga drycker och leva livet fullt ut. Det var iallafall vad jag tänkte göra! Hoppas ni får en bra fredag. :-)

Jag just nu. Trött och en aningens sliten:

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!