2012-04-12 ? 20:05:11

...

Ibland kan livet kännas som en lek, och ibland kan livet leka din lek med dig. Oförberett. Känslan av att man är påväg att förlora kontrollen av det man bara kan leva i en gång, det är krossande. Det dödar den sista sucken man drar, det utplånar det sista av sinnesfrid man känner, och det förbannar dina misstag oavbrutet. Det plågar ditt psyke, det retar din förlorade kontroll in i det sista. Det bryter av dig på mitten.
Jag är påväg in i nåhonting jag inte längre kan sätta ord för. Det skrämmer mig att jag inte längre kan se vad som är rätt, och vad som är fel.
Kommentarer
rebecca

du vet vart du har mig min fina vän och jag vet att du alltid på något sätt väljer rätt! <3

2012-04-13 @ 10:40:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!