2011-09-08 ? 21:12:01

Vad skulle jag vara utan dig, egentligen.


Min vackra Patrik. Jag kanske tjatar om det ofta, men du är nog den bästa jag vet.
Det finns ingen annan människa som gett mig så mycket kärlek på såhär kort tid och varit ärlig om den som du har gjort. Och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka dig för allt detta. Men jag försöker och gör så gott jag kan för att visa hur glad jag verkligen är över att jag får ha dig i mitt liv. Det finns faktiskt ingen som bryr sig om mig så som du gör.
Bara i tankarna kring att du är min smyger ett litet leende fram i mina mungipor. Varje gång. Jag har aldrig varit mer säker på någonting förut, än vad jag är nu med dig. Det är dig jag vill vara med och jag hoppas att du vill vara med mig du också. Att se hur du ler emot mig när jag kommer hem till dig. Det är den bästa känslan som finns. Hos dig är jag någon, annars kunde jag lika gärna inte ha varit någonting.
Du är allt jag behöver mitt älskade hjärta. Och jag älskar Dig.
Kommentarer
ida

Okej, tack för hjälpen! :)

2011-09-10 @ 19:22:49
URL: http://colorido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!