2011-09-04 ? 18:30:46

donat littä


(utkast)

Tjaaaa!
Sitter just nu hemma med kärleken och väntar på skjutsen hem till honom, medans han spelar... kortspel med sig själv. Underhållande.
Blir att stanna hos honom över natten, och jag taggar ihjäl för skolan imorgon. Ja, verkligen. Vill inte alls ha sommarlov redan. Nejdå, gillar min skola, klass osvosvosv men ändå. Ledigheten är saknad. 

Update 2-3 timmar senare: Sitter just nu i kärlekens garage och väntar på att han ska bli klar efter att vi donat med hans cross litegrann. Nu ska vi upp och äta. Hoppas jag. Svälter. Typ. 
Åkaj haido!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!