2011-09-20 ? 21:01:01

goden kvällen

God kväll på er!
Har precis hängt, vikt, och lagt in tvätt med systern min i säkerligen en timma nu, och nu är jag redigt trött och vill bara sova ihjäl mig. Saknar min gos också. Längtar efter honom, vill vara med honom. Nu. Hej separationsångest!
Har väl inget mer speciellt att berätta om idag tror jag... haha. Jag är bloggvärldens mest intressanta bloggerska. Inte.

Ska nog ta och tvätta bort spacklet och andra jätteintressanta grejer som jag helst inte bloggar om. Eh. Ni får sova så gott för det ska då jag göra. Tror jag. Vet inte riktigt hur det är att sova ensam längre nu när jag alltid sover med Patrik. Men inte idag inte! Snyft på den. Haha.

Fint dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!