2011-09-19 ? 21:24:38

ere värkligen vert å fira?


Jaha. Jaha. Jaha.
Nu sitter jag här i väntan på att min pappa ska åka till jobbet så att jag får sällskapa med honom till kärleken min, eftersom han jobbar eftermiddag denna vecka. Och eftersom min pappa jobbar natt är det ju toppenbra för min del, hehe. 

Förresten så har jag och patrik 1 månad idag. Grattis till oss. Dock tycker jag inte det är så mycket att fira. 1 månad av kanske väldigt många fler känns så. Lite.
Det känns som att man kan "fira" den tiden man varit i lag då när det gått kanske ett halvår. Ett år. Nånting.

Andra behöver inte tycka så, ni får väl bombadera Facebook, Bilddagboken eller vad ni vill med en lång text som i vart femte ord påminner om eran ständiga kärlek till personen för att sedan avsluta med en sisådär 28075 hjärtan. Hehe... no offence. Jag är gnällkärringen idag. Ni vet.

Nej, även fast jag älskar att överrösa min pojkvän med kärlek via text och väldigt gärna skriver precis hur jag känner för honom i långa meningar, så känns det lite småfjantigt (NO OFFENCE) att fira "en månaders dagen". Men det är vad jag tycker. Gnällkärring.

Undrar om det finns choklad i kylen...

...

Måste. Kolla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!