2011-09-18 ? 15:16:39

I wish that I could have this moment for life.

Hej på er! Innan ni yttrar er: Förlåt. Förlåt. Förlåt.
Inga nya bilder, inga nya inlägg, inget nytt överhuvudtaget. Min blogg äger. Men nu har jag faktiskt tid att uppdatera för pojken är på jobbet för han ska som vanligt jobba extra.
Ja! Den här helgen har varit lugn, galen, dryg och allt man kan tänka sig. Visste inte att så många känslor fick plats i min lilla kropp, men tydligen. Jo. 

Hypersnabb update mitt i inlägget (!): Nu kom pojken min hem för att någon ska kolla på hans skoter. Knäppt. En puss på mun sen skulle han gå vidare. Suck, lär ju dröja år innan han är hemma igen...

Iallafall, idag har vi mest myst och tagit det lugnt innan han åkte till jobbet. Likaså igår då han var bakfull som ett as och jag inte fick upp han ur sängen förrän vid halv 5. Mycket möda för att få en sådan liten människa att resa sig upp kan jag säga. 

Och förhoppningsvis imon en snar framtid kommer jag att bo med min kärlek uppe på Kvarnberget om allting går som han vill, och jag vill. Många kanske tycker det låter som en sjuk tanke, det här med att flytta ihop. Och folk dömer. Det vet jag. Alla dömer varandra i den här världen.  
"Men gud, de har bara varit tillsammans i drygt en månad och de ska redan flytta ihop", "Det går för fort fram", "Det kommer aldrig att hålla".

Men vet ni en sak? Älskar man varandra, så ska egentligen ingenting annat ytligt behöva spela någon roll. Åldern. Storleken. Utseendet. Tiden. 
Jag vet att det är rätt. Jag vet att jag vill tillbringa alla mina dagar med min pojke. Och vilken skillnad gör det om vi "bor" i ett hus med hans familj än om vi bor tillsammans med varandra i en lägenhet? 

Vissa människor förstår sig inte på sådant, om det inte upplevt det själv. Det är därför folk dömer andra. För det själv inte vet hur saker och ting fungerar. Av nyfikenhet, eventuell avundsjuka - dömer de saker och ting som det inte har vetskap om. 

Det var nog allt jag hade att säga. Nu får ni gärna yttra er! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!