2011-09-30 ? 16:42:32

Thoughts from my little bubble called my life.

Vet inte vad det är med mig men de senaste dagarna har allting bara känts hopplöst och ännu mer hopplöst. Som om det bara finns en enda ond djävla cirkel i denna värld som vi snurrar runt, runt i. Jag vill bara skrika och vråla ut min ångest och min ilska men jag orkar inte det heller.

Vet inte varför jag är och varit så deprimerad de här dagarna. Det mesta flyter ju på bra... tror jag. Inte allting kanske. Något som man helst av allt önskar att det skulle fungera, fungerar inte. Kanske är det därför jag är som jag är. Varför jag inte känner någon lust att blogga även fast jag borde. Varför jag inte kan vara glad längre än några minuter innan jag känner den här känlsan av att jag måste vara förbannad på någonting.

Känner igen mig så djävla väl i det här. Och jag vet att det kommer att sluta så djävla, djävla illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!